A Dot-Compker Kft. az eladott eszközökre a törvényben meghatározott, illetve a gyártók által nyújtott garanciát vállal. A hibás eszközt abban az esetben juttathatja vissza vásárló cég a központi átvevőhelyünkre, amennyiben a termékre a nagykereskedésünk biztosítja a garanciát.
Minden esetben ha a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártói garanciával, vagy a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítást a szakszerviz végzi. Ebben az esetben viszonteladó partnerünk az adott szakszervizben érvényesítheti a garanciális jogokat. Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma.
Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét:
Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk, akkor az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot. Amennyiben nem egyértelmű, hogy egy termék rendelkezik-e gyártói garanciával, kérjen felvilágosítást kollégáinktól.
Azoknál a termékeknél, ahol a garanciát nagykereskedésünk biztosítja az eszközt a központi szervizünkbe kell eljuttatnia.
A garancia ügyintézés megkezdése előtt, mindenképpen el kell küldni elektronikus levél formályában az RMA oldalunkon található formanyomtatványt kitöltve a [email protected] email címre.
A garanciaidőt minden termék bemutató oldalán, illetve az átadott garanciajegyen feltüntetjük. Eltérés esetén a garanciajegyen feltüntetett jótállási idő az érvényes.
Garanciális ügyintézés
A 2 hónapnál régebb óta nálunk felejtett (át nem vett) termékekre tárolási díjat számítunk fel ennek mértéke 400Ft + Áfa (bruttó: 508 Ft) / nap.
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az Dot-Compker Kft. tulajdonát képezi.
Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
Garancialevél (másolat is megfelelő).
Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.
A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés (ebben az esetben feltételesen vesszük csak át a termékeket, és minden esetben meg kell várni a gyártó illetve a beszállító válaszát).
Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram)
Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.
Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
Természetes elhasználódás.