Garancia

Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés

A Dot-Compker Kft. az eladott eszközökre a törvényben meghatározott, illetve a gyártók által nyújtott garanciát vállal. A hibás eszközt abban az esetben juttathatja vissza vásárló cég a központi átvevőhelyünkre, amennyiben a termékre a nagykereskedésünk biztosítja a garanciát.

Minden esetben ha a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártói garanciával, vagy a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítást a szakszerviz végzi. Ebben az esetben viszonteladó partnerünk az adott szakszervizben érvényesítheti a garanciális jogokat. Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma.

Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét:


 

Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:​

Hol van a központi szerviz?
Központi szerviz a 1048 Budapest Tenkefürdő utca 5. szám alatt található.
Mi a központi szerviz nyitvatartása?
Központi szervizünk héfőtől-csütörtökig 9 - 17 óráig, pénteken 9 – 16 óráig tart nyitva.
Hogyan intézzem a garanciát?

Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk, akkor az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot. Amennyiben nem egyértelmű, hogy egy termék rendelkezik-e gyártói garanciával, kérjen felvilágosítást kollégáinktól.

Azoknál a termékeknél, ahol a garanciát nagykereskedésünk biztosítja az eszközt a központi szervizünkbe kell eljuttatnia.

A garancia ügyintézés megkezdése előtt, mindenképpen el kell küldni elektronikus levél formályában az RMA oldalunkon található formanyomtatványt kitöltve a [email protected] email címre.

Mennyi a garanciaidő?

A garanciaidőt minden termék bemutató oldalán, illetve az átadott garanciajegyen feltüntetjük. Eltérés esetén a garanciajegyen feltüntetett jótállási idő az érvényes.

Garanciális ügyintézés

A 2 hónapnál régebb óta nálunk felejtett (át nem vett) termékekre tárolási díjat számítunk fel ennek mértéke 400Ft + Áfa (bruttó: 508 Ft) / nap.
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az Dot-Compker Kft. tulajdonát képezi.

3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a garancia?
A 72 órás jótállási jog csak abban az esteben érvényesíthető amennyiben a vásárolt terméket a viszonteladónk 72 órán belül vásárolta és a termék hibás.A 72 órás garanciális és visszáru igényeket minden esetben egyénileg elbíráljuk. kedvező elbírálás esetén a terméket cseréljük vagy ha cserélni nem tudjuk jóváírjuk. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot magunknak a termék bevizsgálására.
Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?

Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
Garancialevél (másolat is megfelelő).
Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.

Mik a garancia alól kizáró okok?

A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés (ebben az esetben feltételesen vesszük csak át a termékeket, és minden esetben meg kell várni a gyártó illetve a beszállító válaszát).

Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.

Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram)

Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.

Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.

Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A jótállás a csomagolás nélkül is érvényes, jótállási igényét a garancialevéllel érvényesítheti.
Mely hibák nem garanciális jellegűek?

Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)

Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)

Természetes elhasználódás.

Visszavásárlás lehetőségei (Visszáru)
A visszáru midnen esetben egyéni elbírálás alá esik. Visszáru igényét kereskedő kollégáinknál az [email protected] e-mail címen jelentheti le az "RMA" menüpont alatt elérhető kitöltött excel tábla elküldésével.