Amennyiben garanciális terméket szeretnél lejelenteni azt a következő képen teheted meg:
Ügyintézés menete - Kérjük, töltsd le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS Ügyelj rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve! - A kitöltött dokumentumot küld vissza a [email protected] címre. - Kérjük a lehető legrövidebb időn belül juttasd vissza szervízünkbe a kinyomtatott RMA kíséretében a hibás terméket.
Nem megfelelően kitöltött és kinyomtatott RMA bejelentő lap kísérete nélkül garanciális terméket nem áll módunkban fogadni! Saját garanciával rendelkező terméket szintén nem tudunk átvenni, a garanciális jogot viszonteladó partnereink az adott szakszervizben érvényesíthetik. A szakszerizek listája a garancia menüpont alatt található. Visszáru ügyintézés (visszáruzni kívánt bontatlan termékek)
Amennyiben visszárut szeretnél bejelenteni, a mellékelt linken található dokumentummal tudod megtenni. A visszáru igényed - bontott és bontatan csomagolás esetén is- kollégáink minden esetben elbírálják. Bemutató terméket nem áll módunkban visszavenni. Ügyintézés menete - Kérjük, töltsd le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS Ügyelj rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve! - A kitöltött dokumentumot küld vissza a [email protected] címre. - Ezek után e-mailen értesítünk a kérelem elfogadásáról vagy elutasításáról. - Kérjük, elfogadott kérelem esetén 2 munkanapon belül intézkedj a termék visszajuttatásáról nagykereskedésünkbe.
Kitöltött, illetve visszaigazolt visszáru bejelentő lap nélkül visszárut nem áll módunkban fogadni, ebben az esetben a terméket az ügyfél költségére haladéktalanul visszaszállítjuk.