Visszáru lejelentés

RMA ügyintézés (hibás termékek)

Amennyiben garanciális terméket szeretnél lejelenteni azt a következő képen teheted meg:

Ügyintézés menete
- Kérjük, töltsd le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS
  Ügyelj rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve!
- A kitöltött dokumentumot küld vissza a [email protected] címre.
- Kérjük a lehető legrövidebb időn belül juttasd vissza szervízünkbe a kinyomtatott RMA kíséretében a hibás terméket.

Nem megfelelően kitöltött és kinyomtatott RMA bejelentő lap kísérete nélkül garanciális terméket nem áll módunkban fogadni! 
Saját garanciával rendelkező terméket szintén nem tudunk átvenni, a garanciális jogot viszonteladó partnereink az adott szakszervizben érvényesíthetik. A szakszerizek listája a garancia menüpont alatt található. 
 
Visszáru ügyintézés (visszáruzni kívánt bontatlan termékek)

Amennyiben visszárut szeretnél bejelenteni, a mellékelt linken található dokumentummal tudod megtenni.
A visszáru igényed - bontott és bontatan csomagolás esetén is- kollégáink minden esetben elbírálják.
Bemutató terméket nem áll módunkban visszavenni.
Ügyintézés menete
- Kérjük, töltsd le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS
  Ügyelj rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve!
- A kitöltött dokumentumot küld vissza a [email protected] címre.
- Ezek után e-mailen értesítünk a kérelem elfogadásáról vagy elutasításáról.
- Kérjük, elfogadott kérelem esetén 2 munkanapon belül intézkedj a termék visszajuttatásáról nagykereskedésünkbe.

Kitöltött, illetve visszaigazolt visszáru bejelentő lap nélkül visszárut nem áll módunkban fogadni, ebben az esetben a terméket az ügyfél költségére haladéktalanul visszaszállítjuk.

Köszönettel

Dot-Compker Kft