Kategóriák

Visszáru lejelentés

RMA ügyintézés (hibás termékek)

Amennyiben cgaranciális terméket szeretne bejelenteni, a mellékelt linken található dokumentummal tudja megtenni.

Ügyintézés menete

  • Kérjük, töltse le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS
    Ügyeljen rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve!
  • A kitöltött dokumentumot küldje vissza a szerviz@dotcomp.hu címre.
  • Ezek után e-mailen értesítjük a kérelem elfogadásáról vagy elutasításáról.
  • Kérjük, elfogadott kérelem esetén 2 munkanapon belül intézkedjen a termék visszajuttatásáról szervizünkbe.

Kitöltött, illetve a szerviz által visszaigazolt RMA bejelentő lap nélkül garanciális terméket nem áll módunkban fogadni, ebben az esetben a terméket az ügyfél költségére haladéktalanul visszaszállítjuk.

Saját garanciával rendelkező terméket szintén nem tudunk átvenni, a garanciális jogot viszonteladó partnereink az adott szakszervizben érvényesíthetik. A szakszerizek listája a garancia menüpont alatt található.

Visszáru ügyintézés (visszáruzni kívánt bontatlan termékek)

Amennyiben visszárut szeretne bejelenteni, a mellékelt linken található dokumentummal tudja megtenni.

A visszáru igényét - bontott és bontatan csomagolás esetén is- kollégáink minden esetben elbírálják.

Ügyintézés menete

  • Kérjük, töltse le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS
    Ügyeljen rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve!
  • A kitöltött dokumentumot küldje vissza a info@dotcomp.hu címre.
  • Ezek után e-mailen értesítjük a kérelem elfogadásáról vagy elutasításáról.
  • Kérjük, elfogadott kérelem esetén 2 munkanapon belül intézkedjen a termék visszajuttatásáról nagykereskedésünkbe.

Kitöltött, illetve visszaigazolt visszáru bejelentő lap nélkül visszárut nem áll módunkban fogadni, ebben az esetben a terméket az ügyfél költségére haladéktalanul visszaszállítjuk.

Köszönettel
Dot-Compker Kft