telefon kiegesztiok

Kategóriák

Garancia

Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés

A Dot-Compker Kft. az eladott eszközökre a törvényben meghatározott, illetve a gyártók által nyújtott garanciát vállal. A hibás eszközt abban az esetben juttathatja vissza vásárló cég a központi átvevőhelyünkre, amennyiben a termékre a nagykereskedésünk biztosítja a garanciát.
Minden esetben ha a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártói garanciával, vagy a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítást a szakszerviz végzi. Ebben az esetben viszonteladó partnerünk az adott szakszervizben érvényesítheti a garanciális jogokat.
Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.



Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:

1. Hol van a központi szerviz?
Központi szerviz a XIV: kerület Komáromi út 39. szám alatt található.


2. Mi a központi szerviz nyitvatartása?
Központi szervizünk héfőtől-csütörtökig 9 - 17 óráig, pénteken 9 – 16 óráig tart nyitva


3. Hogyan intézzem a garanciát?
  • Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk,  akkor az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a  kapcsolatot. Amennyiben nem egyértelmű, hogy egy termék rendelkezik-e gyártói garanciával, kérjen felvilágosítást kollégáinktól. 
  • Azoknál a termékeknél, ahol a garanciát nagykereskedésünk biztosítja az eszközt a központi szervizünkbe kell eljuttatnia.
  • A garancia ügyintézés megkezdése előtt, mindenképpen el kell küldni elektronikus levél formályában az RMA oldalunkon található formanyomtatványt kitöltve a szerviz@dotcomp.hu email címre.

4. Mennyi a garanciaidő?
A garanciaidőt minden termék bemutató oldalán, illetve az átadott garanciajegyen feltüntetjük. Eltérés esetén a garanciajegyen feltüntetett jótállási idő az érvényes.

4.1 Garanciális ügyintézés
A 2 hónapnál régebb óta nálunk felejtett (át nem vett) termékekre tárolási díjat számítunk fel ennek mértéke 400Ft + Áfa (bruttó: 508 Ft) / nap.
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az Dot-Compker Kft. tulajdonát képezi.


5. 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik  a garancia?
A 72 órás jótállási jog csak abban az esteben érvényesíthető amennyiben a vásárolt terméket a viszonteladónk 72 órán belül vásárolta és a termék hibás.A 72 órás garanciális és visszáru igényeket minden esetben egyénileg elbíráljuk. kedvező elbírálás esetén a terméket cseréljük  vagy ha cserélni nem tudjuk jóváírjuk. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot  magunknak a termék bevizsgálására.


6. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő  tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,  CD) veszünk át.
  • Garancialevél (másolat is megfelelő).
  • Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.

7. Mik a garancia alól kizáró okok?
  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés (ebben az esetben feltételesen vesszük csak át a termékeket, és minden esetben meg kell várni a gyártó illetve a beszállító válaszát).
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait  meghaladó teljesítményen történő használat,  a termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb  nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal,  szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy  a vásárló végzi és a hiba ennek következtében  keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső  események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.

8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A jótállás a csomagolás nélkül is érvényes,  jótállási igényét a garancialevéllel érvényesítheti.


9. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében  nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer,  meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi  hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

10. Visszavásárlás lehetoségei (Visszáru)
  • A visszáru midnen esetben egyéni elbírálás alká esik. Visszáru igényét kereskedő kollégáinknál az info@dotcomp.hu e-mail címen jelentheti le az "RMA" menüpont alatt elérhető kitöltött excel tábla elküldésével.