Logitech termekek - skin

Kategóriák

Visszáru lejelentés

RMA ügyintézés (hibás termékek)

Amennyiben garanciális terméket szeretne bejelenteni, a mellékelt linken található dokumentummal tudja megtenni.

Ügyintézés menete
- Kérjük, töltse le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS
  Ügyeljen rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve!
- A kitöltött dokumentumot küldje vissza a szerviz@dotcomp.hu címre.
- Ezek után e-mailen értesítjük a kérelem elfogadásáról vagy elutasításáról.
- Kérjük, elfogadott kérelem esetén 2 munkanapon belül intézkedjen a termék visszajuttatásáról szervizünkbe.

Kitöltött, illetve a szerviz által visszaigazolt RMA bejelentő lap nélkül garanciális terméket nem áll módunkban fogadni, ebben az esetben a terméket az ügyfél költségére haladéktalanul visszaszállítjuk. 
Saját garanciával rendelkező terméket szintén nem tudunk átvenni, a garanciális jogot viszonteladó partnereink az adott szakszervizben érvényesíthetik. A szakszerizek listája a garancia menüpont alatt található. 
 
Visszáru ügyintézés (visszáruzni kívánt bontatlan termékek)

Amennyiben visszárut szeretne bejelenteni, a mellékelt linken található dokumentummal tudja megtenni.
A visszáru igényét - bontott és bontatan csomagolás esetén is- kollégáink minden esetben elbírálják.
Ügyintézés menete
- Kérjük, töltse le az alábbi dokumentumot: LETÖLTÉS
  Ügyeljen rá, hogy minden adat helyesen legyen kitöltve!
- A kitöltött dokumentumot küldje vissza a info@dotcomp.hu címre.
- Ezek után e-mailen értesítjük a kérelem elfogadásáról vagy elutasításáról.
- Kérjük, elfogadott kérelem esetén 2 munkanapon belül intézkedjen a termék visszajuttatásáról nagykereskedésünkbe.

Kitöltött, illetve visszaigazolt visszáru bejelentő lap nélkül visszárut nem áll módunkban fogadni, ebben az esetben a terméket az ügyfél költségére haladéktalanul visszaszállítjuk.

Köszönettel

Dot-Compker Kft