A Commandos játékok az előző évezredben megteremtették, a Mimimi Games játékai pedig az utóbbi tíz évben feltámasztották a valósidejű lopakodós taktikai játékok műfaját. Sajnos a Mimimi a legutóbbi játéka után bezárta kapuit, viszont más stúdiók is rákaptak a műfajra, mint például a Showgunnerst készítő Artificer. Az ő újdonságuk a Summerian Six lesz.
A Summerian Six a második világháborúban játszódik, de szemben a Commandos epizódokkal, ez egy alternatív valóságban, amelyben a misztikum és varázslat jobban megfér a hagyományos fegyverek mellett. A sztori szerint a világ legnagyobb koponyái alapítottak egy csapatot, amely a világot hivatott jobbá tenni. E csapat egyik tagja, Hans Kammler azonban gonosz terveket szövöget, ezért kilép és egy misztikus anyag segítségével világuralomra pályázik.
A játékosok a csapat többi tagját irányítva ezt a törekvését hivatottak megállítani. A játékmenet a már jól ismert elemekből építkezik, vagyis most is a lopakodáson, a szereplők egyedi különleges képességeinek kihasználásán és kombinálásán lesz a hangsúly. Az ellenséges őrök látómezejét kikerülve kell őket becserkészni, ami gyakran sok tervezést és tökéletesen időzített, összehangolt támadásokat igényel.
A Sumerian Six a műfajra manapság jellemző rajfilmszerű grafikával készül, ami kifejezetten jól áll neki. A fejlesztők nem akarnak túl sokat kockáztatni a játékmenettel, így már csak megfelelő mennyiségű és összetettségű pálya és egy épkézláb sztori kell, hogy a játék garantált siker legyen. A fejlesztés kizárólag PC-re folyik, de megjelenési dátum még nincs.