Érdekes kalandjáték készül a Team17 stúdiójában. A Killer Frequency egy belső nézetű kaland lesz, amelyben nem nagyon fogunk másokkal találkozni. Viszont beszélgetni annál többet fogunk velük. Hogy lehet ez? Úgy, hogy az egész játék egy rádióállomáson játszódik.
A főhős Forrest Nash egykori DJ-ből lett lecsúszott rádiós műsorvezető lesz, aki valamikor a ?80-as években egy kisváros helyi rádiójának éjszakai műsorát viszi. Ebben a zenéken túl a hallgatókkal is beszélget, ám egyik éjszaka egy sor furcsa hívást kap. Emberek keresik meg azzal, hogy egy álarcos alak az életükre tör és meg akarja ölni őket.
A mi feladatunk lesz, hogy a leendő áldozatokon segítsünk. Mivel fizikailag nem találkozunk velük, csak a telefonon keresztül tudjuk támogatni őket. Ez rengeteg dialógust jelent, amely során nekünk kell a fontos információkat kihámozni, majd megfelelő tanácsokkal ellátni őket. Olykor fejtörőket is meg kell oldanunk, ezek kulcsát az állomás épületében fogjuk megtalálni.
Ha jól dolgozunk, akkor akár az összes betelefonáló életét megmenthetjük. Sőt, arra is lesz lehetőségünk, hogy kiderítsük, ki a gyilkos és miért kezdett ámokfutásba. A Killer Frequency PC-re és Meta Quest 2-re készül, vagyis lesz VR-változata is. A megjelenésre a tervek szerint idén nyáron kerülhet sor.