Az hétköznapi hír, ha egy-egy videojáték premierjét elhalasztják ? akár sokadik alkalommal ? a készítői. Általában a projekt nem úgy halad, ahogy tervezték, esetleg nem várt technikai nehézségek merültek fel, de olyan is van, hogy fejlesztőt vagy kiadót cserél egy készülő játék. Ám az sokkal ritkább, amikor egy premiert nem csúsztatnak, hanem előrébb hoznak.
Márpedig most ez a helyzet, méghozzá a Sloclap stúdiójában készülő Sifu esetében. Egy verekedős akció-kalandjátékról van szó, amelyben a főszerep a kungfué. Karakterünkkel megannyi utcai csatát kell majd megvívnunk, ám minden egyes halálunkkal hősünk egy picit másképp tér vissza. Minden újraéledéskor öregebb lesz, de egyben tapasztaltabb is, ami még látványosabb akciókat jelent.
Az eddig látott videók alapján a harcrendszerre, annak dinamikájára és folyamatosságára nagyon odafigyelnek a készítők. Erre külön harcművész tanácsadót és koreográfust is felfogadtak. A látvány is egész pofásnak ígérkezik, bár a stílusával nem mindenki lesz kibékülve.
A Sifu PC-re, PlayStation 5-re és PlayStation 4-re készül. Az eredeti tervek szerint 2022. február 22-én jelent volna meg, de a fejlesztők úgy ítélték meg, hogy így a játék túl közel kerülne a tavaszi főszezon nagy dömpingjéhez és olyan játékok megjelenéséhez, mint az Elden Ring. Ezért úgy döntöttek, hogy a megjelenést két héttel előrébb hozzák és a játék így 2022. február 8-án fog megjelenni.