Az új konzolgeneráció már megbirkózik az olyan igen magas számítási igényű technológiákkal is, mint a ray tracing. De az esetek nagy részében így is valamilyen kompromisszumot kell kötnie a játékosoknak, mivel a fejlesztők még nem tapasztalták ki teljesen, hogyan lehetne maximálisan kihasználni a konzolok valódi erejét. A Dying Light 2 esetében is több futtatási mód közül kell majd választania a játékosoknak.
Ahogy korábban a PlayStation 5 esetében, úgy már Xbox Series X-en is készítettek egy előzetest, amely e három grafikai módot mutatja be. A performance mód a stabil 60 feletti fps-t célozza, teszi ezt egy kicsit visszafogott grafikával és dinamikusan változó felbontással. A quality mód ezzel szemben a legszebb látványra gyúr ray tracinggel, de cserébe csak 30 fps-t garantál. A resolution mód pedig mindent a 4K-s felbontás megtartásának rendel alá.
A Dying Light 2-ben egy hatalmas, szabadon bejárható városba kalauzolja a játékosokat. A városban hemzsegnek a zombik, akik nappal inkább sötét raktárépületekbe húzódnak vissza, de éjszaka valósággal vadásznak az emberekre. Éppen ezért a kisebb-nagyobb kolóniákban élő emberek többsége a háztetőkön ugrálva közlekedik. A játékosok egy izgalmas kalandban vehetnek részt, amely során döntéseikkel alapjaiban alakíthatják át a város képét.
A Dying Light 2: Stay Human PC mellett PlayStation 5-re és PlayStation 4-re, valamint Xbox Series X-re és Xbox One-ra fog megjelenni február 4-én. A Nintendo Switch változat csak felhő alapokon fog futni, de ennek megjelenésére még várni kell, nem tudni, hogy mikor fog megjelenni.